poniedziałek, 8 lipca 2013

Inspiracje ogrodowe

Lubię się szwędać po ogródkach działkowych. Nie dość, że każdy ogródek ma swój charakter (choć czasami to oznacza brak charakteru) to i każdy ogród jako całość ma swoją specjalną atmosferę. Lubię spacerować alejkami (niektóre ogrody są otwarte dla spacerowiczów)  szczególnie wtedy, gdy są wyludnione. Mogę  swobodnie zaglądać za płoty i podglądać gotowe zestawienia na rabatach. Czasami zaskakujące i inspirujące. Rośliny niewyszukane, zestawienie bezpretensjonalne i wdzięczne. Magia ogrodowa wyczarowana rękami działkowców.
Po takiej wycieczce bolą mnie ręce - aparat swoje waży - ale powstrzymać się od robienia zdjęć nie mogę.


























7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. To jak wędrówka po zielonym świecie różności. Kiedyś mieliśmy taki ogródek działkowy i robiłam dokładnie to samo. Podglądałam, podziwiałam i szukałam inspiracji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite i przepiękne te klimaty działkowe. Masz oko. Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fotografie. Ileż taki spacer może dać...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie miejsca przyciągają :) Jako dziecko często wyciągałam Mamę na spacery do pobliskich ogródków działkowych, obecnie każdą wolną chwilę staram się spędzić w swojej "oazie", lecz jeśli tylko mam okazję się "poszwędać" wśród ogrodów, także tych przydomowych, to robię to z ogromną przyjemnością - szukając, tak jak Ty, inspiracji. Te małe działeczki przynoszą wiele radości i relaksu rzeszom ludzi - co z nimi będzie? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia, urzekły mnie róże pnące... Są boskie. A pozostałe rośliny też się pięknie prezentują. Inspiracji co nie miara... Szkoda, że nie mam większego ogrodu :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne i zadbane ogrody działkowe co jeden to ładniejszy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ogromny sentyment do takich ogródeczków. W takim zaczynałam.

    OdpowiedzUsuń